SEB bankas paskelbė statistinius duomenis, kada banko padaliniuose yra mažiausios eilės. SEB banko prezidento pavaduotojas bei Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika teigia, kad bankas nuolat stengiasi tobulinti klientų aptarnavimo kokybę, todėl nuo šiol banko interneto svetainėje bus skelbiama, kokiomis valandomis konkrečiame skyriuje lankosi mažiausiai žmonių (informacija reguliariai atnaujinama). Tokiu būdų siekiama, kad banko klientai savo finansinius reikalus galėtų sutvarkyti kaip įmanoma greičiau, trumpiau lauktų eilėje.
Be to, kiekviename banko skyriuje atsirado galimybė naudotis nemokamu bevieliu internetu (WiFi), taip siekiama suteikti galimybę laukti savo eilės maloniau.
Informacija apie galimą mažiausią laukimo laiką teikiama banko interneto svetainės skiltyje „Klientų aptarnavimo vietos„.